A tanulmányok* azt mutatják, hogy a fogyasztók élvezik a magazinszerű katalógusok olvasását. Bár a katalógusok áttekintési ideje 10-15 perc, felmérések szerint a fogyasztók több hétig is ragaszkodnak hozzá.
Egy minőségi katalógus lehetőséget biztosít a vevő számára az Ön termékeinek vagy szolgáltatásainak felfedezésére és a legjobb választások meghozatalára. Könnyedén elláthatjuk a vásárlót egységes, jól felépített információval, tartalommal a nehezebben megjegyezhető vagy összehasonlítható terméktulajdonságokról, mely segítségével (személyes kapcsolat nélkül is) lépésről lépésre közelebb kerül a vásárláshoz.
Egy jól kivitelezett brossúra lehetővé teszi az olvasója számára, hogy saját sebességgel és saját ütemtervével böngészhessen és megkapjon minden részletet ahhoz, hogy a vásárlási folyamat még hatékonyabbá váljon. Egy koncentrált termékválasztékkal bíró katalógus a webhelyen való keresgéléssel eltöltött időt takarítja meg a leendő vásárlók számára. Ebben keresendő annak az oka, hogy a fogyasztók arról számolnak be, hogy a katalógusokban élvezetes és szórakoztató a böngészés.
Érdemes tehát negyedévente vagy szezonálisan katalógust készíteni termékeinkről, szolgáltatásainkról, felkeltve ezzel potenciális partnereink figyelmét, érdeklődését.