3+1 érv a termékkatalógus mellett – Ön használja?

Nyomdánkban folyamatosan dolgozunk azon, hogy rugalmasan tudjunk alkalmazkodni a piac elvárásaihoz, ezért nemrégiben egy nagyszabású igényfelmérésbe kezdtük.

Kiderült, hogy a vállalkozások/vállalkozók nagy részének szüksége van termékbemutató brossúrára, mert vevőik vásárlásaik nagy részét termékkatalógusból választják ki.

Rendelje meg tőlünk saját termékkatalógusát!

A teljes körű grafikai tervezés és design mellett a nyomtatványok kivitelezésére is nagy hangsúlyt helyezünk, új, professzionális digitális nyomdagépünk segítségével valósítjuk meg elképzelését, igényét.

INGYENES kiegészítő szolgáltatásokat vezetünk be, melyek közül az egyik legnépszerűbb a digitális grafika csatolása a kész termékekről.

Ez a gyakorlatban annyit jelent, hogy az elkészült papír katalógusához, brossúrájához, szórólapjához most ajándékba adjuk a a digitális grafikát a megfelelő felbontásban, formában és kiterjesztésben, (pl.: pdf, jpg, stb.) amelyet feltehet weboldalára vagy Facebook oldalára, ezzel is erősítve megjelenését.

termékkatalógus készítés

Kép: Coffee, www.freepik.com

3+1 érv a termékkatalógus mellett

A tanulmányok* azt mutatják, hogy a fogyasztók élvezik a magazinszerű katalógusok olvasását. Bár a katalógusok áttekintési ideje 10-15 perc, felmérések szerint a fogyasztók több hétig is ragaszkodnak hozzá.

Egy minőségi katalógus lehetőséget biztosít a vevő számára az Ön termékeinek vagy szolgáltatásainak felfedezésére és a legjobb választások meghozatalára. Könnyedén elláthatjuk a vásárlót egységes, jól felépített információval, tartalommal a nehezebben megjegyezhető vagy összehasonlítható terméktulajdonságokról, mely segítségével (személyes kapcsolat nélkül is) lépésről lépésre közelebb kerül a vásárláshoz.

Egy jól kivitelezett brossúra lehetővé teszi az olvasója számára, hogy saját sebességgel és saját ütemtervével böngészhessen és megkapjon minden részletet ahhoz, hogy a vásárlási folyamat még hatékonyabbá váljon. Egy koncentrált termékválasztékkal bíró katalógus a webhelyen való keresgéléssel eltöltött időt takarítja meg a leendő vásárlók számára. Ebben keresendő annak az oka, hogy a fogyasztók arról számolnak  be, hogy a katalógusokban élvezetes és szórakoztató a böngészés.

Érdemes tehát negyedévente vagy szezonálisan katalógust készíteni termékeinkről, szolgáltatásainkról, felkeltve ezzel potenciális partnereink figyelmét, érdeklődését.

Illusztráció: Brossúra, pikisuperstar – www.freepik.com

Lássuk az érveket a katalógus mellett!

1. A katalógusok erőteljesen befolyásolják a vásárlási döntéseket

Felmérések szerint több vevő figyelmét fel lehet kelteni termékkatalógus használatával, mint nélküle.

Tudta, hogy a katalógusok erőteljesebben befolyásolják a vásárlási döntéseket, mint a webhelyek vagy a televíziós hirdetések?
A megkérdezettek 72% -a mondta, hogy jobban érdekli őket az a kereskedő, aki katalógussal tudja bemutatni termékeit és 84% -uk vásárolt meg egy cikket, miután megtekintette a katalógusban.

2. A vásárlói döntések nagy része érzelmi alapú

A tanulmányok kimutatták, hogy a márka, az arculat és a megjelenés, vagyis a vállalkozás személyiségét kifejező tartalommal rendelkező katalógusok növelik az eladásokat. A vevők 65% -a azt mondta, hogy szívesen olvas bővebb információt és további tartalmat, kapcsolódó cikkeket, amelyek mélyebb információt nyújtanak az adott termékről, szolgáltatásról.

A termékbemutató brussúrákat átlagosan 20,3 nap –ig tartják meg és az emberek 84% -a örül, ha katalógust kap olyan cégtől, akiknél korábban vásároltak.

A vásárlói döntések pedig mint tudjuk, elsősorban érzelmi alapon születnek.

3. A potenciális vásárlók jobban emlékeznek vállalkozására, kínálatára

A kézben fogható katalógusok ereje tökéletesen kiegészíti a digitális kommunikációt.

Neurólógiai mérésekkel, a fogyasztók agyi folyamatainak mélyebb tanulmányozásával kimutatták, hogy a fizikai hirdetések hosszabb ideig tartó hatást gyakorolnak az agyra és így könnyen visszahívhatók a vásárlási döntés meghozatalakor, mint a digitális elérés esetében. Ezek a kiadványok olyan agyi területet aktivizáltak, amely felelős a kiemelt termékek értékének és kívánatosságának felméréséért és ez nagyobb vásárlási szándékot jelenthet. A tudomány bebizonyította, hogy a nyomtatott termékismertetőket olvasgatva az emberek emlékezetéből a termék/szolgáltatás jobban és hosszabb ideig visszahívható, az olvasó jobban emlékszik a márkanevekre és mélyebb érzelmi kapcsolatokat alakít ki.

 

+1 Miért szeretik brossúrákat a „digitális bennszülöttek”?

A digitális média rengeteg információval árasztja el őket nap, mint nap. A termékkatalógusok lehetőséget kínálnak a fogyasztók számára, hogy egy kicsit lelassuljanak a felgyorsult digitális világunkban és akár kényelmesen, egy csésze kávé mellett adhassák át magukat az böngészésnek. 

* Kutatás forrása : Catalogs: Trends and Updates, American Catalog Mailers Association, 2017., www.uspsdelivers.com

Keressen minket bizalommal elérhetőségeinken:
személyesen irodánkban: 7630 Pécs, Huba utca 9.
Telefon: +36 72 511 988, +36 70 457 1868,
vagy email-en: info@varszeginyomda.hu

You may also like...

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük